:)

::assalammualaikummm ::

Jumaat, April 15, 2011

::mama::

:: aku anak kuang aja ke? bukan niat aku na jadi camtu . aku cume na berdikari , aku hanya na ibu tau yang aku bukan ta mau duit die , aku mampu na tanggung hidup sndri , alhamdullilah . aku da terfikir , sebabnye mama tanggung abang gan dila dampai diorg blaja tinggi2 . tapi mmg mnyedhkan dgn family aku ni ,ak bkn na brukkan family sndri tapi diorg ta na fikir ke yang mama keje support diorg then abg balas dgn mnyusahkan hati mama , dla kene stop poli ? aku amek insiatif ni sbab ta na mama kecewe memiliki anak sperti kami . aku mula tanggung dri aku start aku form one , dan alhamdullilah aku berjaya support diri aku sampai aku form 5 tanpa mama mengeluarkan wang yang byk untuk aku . knapa aku beria na pegi skolah tknk walau aku tau ak ta ske pon course yang aku amek skang ni , ? sbabnye ak saket ati dok uma , na ngadap mke diorg . ak anak yang dgl kan ? ma cakap ta yah pg , tapi aku ckap aku na pg , aku cari duit sndri la na pg skola tu . dan smpai skarg pon aku ta mntk wit mama . ak sbenanye letih la keje , ble tgok bdk2 sbaya aku na kua mntk je wit kat mak bpk , tapi aku ? sgan ngan mak sndri smpai tadi aku ckap kat mak "mama , pasni lau adk na g blk asrama , mama ta ya bagi la , "(walau mama mmg jrg bg pon .) mama ckp kat aku "okey" tapi ak tau mama touching ble aku cakap cmtu . mama , adk btol2 mntak maaf dari ujung rmbut smpai kaki . adk ta na mama kecewa untuk kali ke3 , aku da rancang hidop aku baik2 . lpas abeh je spm aku na g langkawi , smpai result kua . dan aku akan balk kmudian keje untuk smbg blaja , :) aku na mama tahu yang aku bkn ta pntgkan die dlam hdop aku , tapi aku na mama bangge ble ade anak yang mampu brdri dgn kaki sndiri . time kaseh lahirkan adek ye mama , love you more than anythg i have in ths world . aku mendoakan mak ngan abah aku dlndungi allah .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:) kata