:)

::assalammualaikummm ::

Sabtu, Februari 19, 2011

5.55pm . prep room form 5 smvsi . 16/02/11

:aku baru pas tipon dear , sbenanya tadi da call time kul 3.2o .tapi atas dasa saket ati ak tipon ag ,sape yang leh paham ak sakit ati ? sape ada ubat ? ak bnci na time UNDANG UNDANG BODOH KAU ! aku ta mao dok sini la , tolongla paham .dan mereka menjadi PUNCA aku ta na duk sini ,CUKUP ! jangan layan ak cm bdk2 , oh , ak baru igt yang ak ta na kawan korg . hahha , kejam ak ni kan ? maaf . bukan ak na buang korg , tapi ak rasa korg yg tggl ak secara PERLAHANLAHAN . aina , perlu ke kau sisihkan aku dari hdup kau ? method , bila aku dah lari jgn KEJAR aku .aku sbenanye ta la kjam sgat kalau korg paham situasi aku , korg sntiasa dsayangi kan ? tapi ak TAK !! org yang mnyayangi ak bleh dikira menggunakan jari ,FINE !! ak mmg jarg marah , susah sgt na MARAH ,TAPI , ak btol2 rasa sunyi sjak kebelakangan ni , ak balk uma pon ta gune , sbab ta de org , ak rasa ak ta layak idop tau ta kalau camni ,
KAWAN , bila aku mula berlari jangan kejar aku KERANA , garisan pnamat larian aku tu ialah korg , ak mesti dtg balek kat korg ,DEAR , time kaseh kerana sntiasa agkat call untuk mndgar isi hati org yg ntah pape ni .

LIFEGONNABEDIEISBETTERTOMe16.15PM,16/02/11

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:) kata