:)

::assalammualaikummm ::

Ahad, Februari 13, 2011

::waktu :(::

andai lah aku dapat putar balik waktu , mesti aku ta kan cakap kat die yang ak benci pompuan tu .kalau aku bleh patah balik masa untuk 2 jam setengah yang lepas mesti ak ta tergedik2 na tgok profil dear ,FB,knapa kau kene buat aktiviti terkini tentang orang ? sebok btol larh.arghhhhhhhhh      ! sorry tau ! sbab da tercakap tadi , ak kne faham yang aku ta scantik , smanja , se hot DIA. Tapi , bleh tak memahami aku hanya untuk hal ini , aku sangat bangga lah sekiranya kau mmahami aku , aku faham , bukan mudah kan ? Tapi ak dah sangat runsing dengan hidup aku . Semua benda ak yang tanggung . Dan terima kaseh akak INTAN sebab sudi jadi pendengar dan buku diari adik sejak adek masok remaja ni , okeh ! Sekarang aku na pk pasal spm je , ta na pk pasal korang sebab ia sangat mnyakitkan . Apa na jadi pon jadi la . Ak na masok uitm taon dpan , ak na study sbab ak na jadi cikgu . Hahha . Ak faham , bukan senang na jage BUDAK BERHINGUS seperti ak , tapi knapa perlu NA pada mula ??ya dear . Dia matured , dan cantik sangat , itu orang pon ta bleh nak tipu . Memang kawan ! Tapi orang benci gila kat dia , sorry lah sangat . Orang memang sayang gla kat dear sampai orang sanggup call dear salu , sbab orang tkot nati kita jauh . Sebelum ni , tgok public pon tak dak perasaan na sentuh dia.tapi , sjak minggu ini , orang sampai p tggu kat pblic(gadoh ngn mira dan natrah pasai guna lama sangat).da la , bukan na ungkit tapi tiba2 teringat ini semua susulan kes tadi . Tapi skarang kan kita da elok da , lpaih ni , sukati dear la na baek ngn sapa pon , orang ta mao sebok la. Apa pon , sayang dear. I love u damn much. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:) kata