:)

::assalammualaikummm ::

Ahad, Februari 13, 2011

::MIRAKOSHEKINFAZEL::

Mak aku bagi nama kat aku Nurasyikin Shuhada
Tapi boleh je panggil aku adek(orang rapat je salu panggil),syikin,
Ikin n whatever yang berkaitan larh . BUT , don’t call me oi !! Fu** that name.
Aku ta tau mana leh dapat nama SHUHADA tu , sbab ak ni memang kalau orang knal ,tiada langsung ciri kegadisan untuk nama tu !! Why mummy ?? Why give that name to me ?? But , nothing larhh . Tiada masalah pun kan ?? :)
Aku ni orang panggil adek sebab ak PEREMPUAN yang paling kecil di dalam family terdekat yang aku sendiri reka , huhhu .family rekaan aku ni memang sebiji macam family btol larh ! Ak ada abang sidi(kandung) . Akak INTAN (sepupu) . Kak EFFA(orang asing:D).Kaka DILA (kandung larh).kaka kema (orang asing jugak :D).dan adik ak yang walaupon laki tapi ak rasa macam tersalah identiti jer ni(sebab dia lagi lmbut dari ak OR ak yang terlebih kasa ha ??)
Ak sekolah kat sekolah menengah vokasional seri iskanda.ak pelajar,penuntut,murid( n pape yang seangkatan dengan name ni lah) aliran vokasional kursus AUTOMOTIF.dalam coursse ni hanya ade ak . Si method n  opah arenah :) sebagai BIDADARI yang menjadi penyeri kelas ni . Kan syah aril n arie ?? Ak sangat lah seronok belajo d sekolah ni sbab mendapat cegu yang gila khinzir sporting larh iaitu sensei azmi n yakuza nazri . Budak kelas ak memang sangat memahami aku ?(pahamlah sangatttt)
diorang boleh menerima ak yang memang kalau dapat bercakap ibarat lebah dapat madu ni .ak yang kurang kessopanan dan ketatasusilaan.KORANG, time kaseh tak terhingga terutama amiey c method life nihhh, sayang kau gila khinzir lahh :)
STOP !! BACK TO THE OUR DISSSCUSION BOUT ME NOH !
ak dilahirkan pada 27.ogos.1994:ma,awat tamao tunggu lagi tiga hari ?kalau dak,adik mesti jadi anak BEBAS(merdeka la)dan tempat aku keluar ialah di GENERAL HOSPITAL IPOH atau sekarang ni da ditukarkan kepada HOSPITAL PERMAISURI BAINUN.ak mestila tengok muka doktor dulu kan ?pas tu ak pasti melolong dan menangis , tiba-tiba teringin na tengok tme ak baru lahir,mesti tersangatlah comel coz ak skarang pon agak gojez(georgeos)cehhhhh !! Perasan la hang ni syikin.ha. Perangai ak yang membuatkan MEREKA dan of course la ak sendiri kan , runsing ialah ak ni suka perasan,tapi ak bukan betoi2 perasan pon, ak maen je :)ak  ni suka bercakap benda yang bertentaang kalau ak rasa ianya LUCU .contoh: >situasi<amiey suruh aku sikat rambut dia yang cam trojan tu , jadi rambut dpan ak yang cam babydoll ni, lalu ak pon buat la dengan pnoh kaseh sayang yang melimpah ruah sebagai sahabadd ni.tapi,(ak bkan na kutok amiey tapi memang semua masyarakat tau ini ssebuah kutukan) rambut dia jadi cam bawang yang maseh muda,HAHHA,mesti la korang ta dapat imagine kannya .>komen aku<‘wah amiey. Rambot hang memang smart gileedan ketawa .amiey pon bngang n pukul ak.tu je .Dan sikap ak , ak ni kekurangan perasaan malu,terlalu jujur sehingga buat orang bengang gan aku , dan tidak HIPOKRIT . Ak selalu dengan slamber melakukan apa yang ak suka di hadapan masyarakat malaysia dan orang awam (pernah aku terdengar SESEORANG mengata kan ak menjatuhkan maruahnya bila hang out nan ak.hawat,ang igat ak mao sangat ka kluaq ngan hang??poyo la ang,DAN sejak detik dan saat itu ak sangat larh membenci kau dengan begitu bersungguh-sunguh dan sepenuh hati. Kau telah menjadi ranking teratas dalam senarai ORANG YANG DIBENCI ::MIRAKOSHEKIN:: dan yang kedua semestinya si bulat a.k.a AMIRUL NAIM bila datang perangai dia standard haram jadah tu !! Benci betoi ak atau bak kata Dear ‘meluat’.ak nak lisst kan semua inssan yang bergelar SAHABADD:) aku di dunia dan akhirat.mereka ialah
>nur amelia (amiey method)sahabat yang merangkap penasihat
>
khairun hawa(sahabad yang bersusa payah ngan aku sbelom ak tka skola)
>anis(
farha najmi)
>
liza(budak ketot)
nasfira(ahmoi chantek)
>
sufi a.k.a supap(ssi hitam manis)
>
ieka(kd yang sempoi)
nornatasha(budak yang charming gilaaa!!)
>
Ena(si mont yang dipilih sebagai PKP 2011 SMVSI)
>kebab(
mohd afiq)
>
faizz(si kaya raya)
>amar(ikan bilis)
>
ta’un(budak jahat)
>
amy(synsyx)
>
teme or faris(kao larh c bodo)
>mat(understanding boy)
>
kambing(aiman.yang bakal bergelar ustaz lagi 2 thun)
>
bulat(drifter yang menjadi pmandu plancung ke bota dan parade)
::
budak automotif 2010/2011::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

:) kata